كليه الحقوق جامعة بنها

كل ما يخص كليه الحقوق جامعه بنها (الدراسه & الامتحانات & والنتائج )


    موقف يحدد شخصيتك؟؟

    شاطر
    avatar
    ادهم صبرى
    حقوقى متميز
    حقوقى متميز

    عدد المساهمات : 743
    تاريخ التسجيل : 01/05/2009
    العمر : 37
    الموقع : كل الدنيا

    رد: موقف يحدد شخصيتك؟؟

    مُساهمة من طرف ادهم صبرى في الإثنين أغسطس 10, 2009 11:41 pm

    قلتلك من امبارح سيبك من الجيش اللى هيتغلب ده وانضمى لينا

    كان زمانك بتصيفى دلوقتى وبتصطادى سمك زى عمرو

    يا بنتى قمر وساسو انسحبوا وبلغوا قيادة الجيش عندى بانسحابهم

    وكان نص الرسالة " نعلن نحن الجيوش المحاربة لكم انسحابنا من الحرب .. ومش

    هنكررها تانى وندخل نحاربكم وسماح النوبة بس سيبونا نعيييييييييييييش"

    وطبعا لانى محارب قديم فانا اعلن العفو عنكم
    avatar
    هدير
    حقوقى مجتهد
    حقوقى مجتهد

    عدد المساهمات : 224
    تاريخ التسجيل : 07/08/2009
    العمر : 25
    الموقع : شبرا الخيمه

    رد: موقف يحدد شخصيتك؟؟

    مُساهمة من طرف هدير في الإثنين أغسطس 10, 2009 11:45 pm

    انا متاكده ان احنا عمرنا مهننسحب
    وانا بقولك احنا موفقين تنضم لينا
    وسيبك منهم بقا هما كده كده خسرانين
    وخاف على نفسك
    (يا عم اشترى حياتك)
    هههههههههههههههههههه
    avatar
    ادهم صبرى
    حقوقى متميز
    حقوقى متميز

    عدد المساهمات : 743
    تاريخ التسجيل : 01/05/2009
    العمر : 37
    الموقع : كل الدنيا

    رد: موقف يحدد شخصيتك؟؟

    مُساهمة من طرف ادهم صبرى في الإثنين أغسطس 10, 2009 11:48 pm

    ده ولا شبرا الخيمة ولا شبرا النملة ولا فتوات الباطنية يقدروا يعملوا معانا حاجة

    وانا بقولها ولو اتسال وهييييييييييييييييييييييييييييييييييييييه

    انا مش هنضم ليكم ولا هسيب عمرو حبيبى

    افضلوا مفتحين عنيكم علشان اخلص عليكم وهييييييييييييييييييييييييييييه
    avatar
    ادهم صبرى
    حقوقى متميز
    حقوقى متميز

    عدد المساهمات : 743
    تاريخ التسجيل : 01/05/2009
    العمر : 37
    الموقع : كل الدنيا

    رد: موقف يحدد شخصيتك؟؟

    مُساهمة من طرف ادهم صبرى في الإثنين أغسطس 10, 2009 11:57 pm

    دعوة للعضوة / هدير للمشاركة فى منتدى المسابقات - موضوع يشرفنى ان اكون الاول

    يا ريت تنضمى لينا يا هدير فى المنتدى بتاع المسابقات وباذن الله هيعجبك اوى
    avatar
    هدير
    حقوقى مجتهد
    حقوقى مجتهد

    عدد المساهمات : 224
    تاريخ التسجيل : 07/08/2009
    العمر : 25
    الموقع : شبرا الخيمه

    رد: موقف يحدد شخصيتك؟؟

    مُساهمة من طرف هدير في الثلاثاء أغسطس 11, 2009 12:04 am

    طيب اوكى
    بس دخوله ازاى
    avatar
    قمرالمنتدى
    الملكه
    الملكه

    عدد المساهمات : 2489
    تاريخ التسجيل : 26/07/2009
    العمر : 26
    الموقع : بيتنا

    رد: موقف يحدد شخصيتك؟؟

    مُساهمة من طرف قمرالمنتدى في الثلاثاء أغسطس 11, 2009 1:22 am

    عادى ادخلى قسم المسابقات
    يشرفنى اكون الاول
    وحلى المسابقه
    avatar
    عبدو281
    حقوقى نشيط
    حقوقى نشيط

    عدد المساهمات : 361
    تاريخ التسجيل : 04/08/2009

    رد: موقف يحدد شخصيتك؟؟

    مُساهمة من طرف عبدو281 في الثلاثاء أغسطس 11, 2009 1:50 am

    لو بحبها بجد هنسى موضوع الشكل ده وهتبقى فى نظرى زى مكانت بالظبط واحلى كمان وربنا ميجبش حاجه وحشه يا قمر وبعد الشر عليها Shocked
    avatar
    هدير
    حقوقى مجتهد
    حقوقى مجتهد

    عدد المساهمات : 224
    تاريخ التسجيل : 07/08/2009
    العمر : 25
    الموقع : شبرا الخيمه

    رد: موقف يحدد شخصيتك؟؟

    مُساهمة من طرف هدير في الثلاثاء أغسطس 11, 2009 3:59 am

    كنت عاوزه اقولوكوا فرصه سعيده اوى
    بجد انا استفدت منكم كتير
    بس انا للاسف مش هدخل تانى
    avatar
    Mahamed Fahim
    حقوقى متميز
    حقوقى متميز

    عدد المساهمات : 629
    تاريخ التسجيل : 29/07/2009
    العمر : 28
    الموقع : قها-قليوبية

    رد: موقف يحدد شخصيتك؟؟

    مُساهمة من طرف Mahamed Fahim في الثلاثاء أغسطس 11, 2009 8:27 am

    لو حبيبتي اللي اناا بحبها و الله اتجوز امها حتي لو رقبتها اتقطعت
    avatar
    قمرالمنتدى
    الملكه
    الملكه

    عدد المساهمات : 2489
    تاريخ التسجيل : 26/07/2009
    العمر : 26
    الموقع : بيتنا

    رد: موقف يحدد شخصيتك؟؟

    مُساهمة من طرف قمرالمنتدى في الثلاثاء أغسطس 11, 2009 8:37 am

    هههههههههههههههههههههههه
    والله انت عسل
    avatar
    Ayouj
    حقوقى مجتهد
    حقوقى مجتهد

    عدد المساهمات : 247
    تاريخ التسجيل : 05/08/2009
    العمر : 30
    الموقع : بنها

    رد: موقف يحدد شخصيتك؟؟

    مُساهمة من طرف Ayouj في الثلاثاء أغسطس 11, 2009 10:35 am

    هدير كتب:كنت عاوزه اقولوكوا فرصه سعيده اوى
    بجد انا استفدت منكم كتير
    بس انا للاسف مش هدخل تانى


    ليه كدة ؟ Sad
    avatar
    عبدو281
    حقوقى نشيط
    حقوقى نشيط

    عدد المساهمات : 361
    تاريخ التسجيل : 04/08/2009

    رد: موقف يحدد شخصيتك؟؟

    مُساهمة من طرف عبدو281 في الثلاثاء أغسطس 11, 2009 12:18 pm

    ليه يا هدير ايه اللى حصل
    avatar
    ادهم صبرى
    حقوقى متميز
    حقوقى متميز

    عدد المساهمات : 743
    تاريخ التسجيل : 01/05/2009
    العمر : 37
    الموقع : كل الدنيا

    رد: موقف يحدد شخصيتك؟؟

    مُساهمة من طرف ادهم صبرى في الثلاثاء أغسطس 11, 2009 1:42 pm

    فى ايه يا هدير حد زعلك من المنتدى
    avatar
    Mahamed Fahim
    حقوقى متميز
    حقوقى متميز

    عدد المساهمات : 629
    تاريخ التسجيل : 29/07/2009
    العمر : 28
    الموقع : قها-قليوبية

    رد: موقف يحدد شخصيتك؟؟

    مُساهمة من طرف Mahamed Fahim في الثلاثاء أغسطس 11, 2009 6:11 pm

    اكيد اتخنقت من كلمة حقوق اللي علي المنتدي اللي فوق دي
    avatar
    هدير
    حقوقى مجتهد
    حقوقى مجتهد

    عدد المساهمات : 224
    تاريخ التسجيل : 07/08/2009
    العمر : 25
    الموقع : شبرا الخيمه

    رد: موقف يحدد شخصيتك؟؟

    مُساهمة من طرف هدير في الثلاثاء أغسطس 11, 2009 9:50 pm

    مساء الخير
    avatar
    هدير
    حقوقى مجتهد
    حقوقى مجتهد

    عدد المساهمات : 224
    تاريخ التسجيل : 07/08/2009
    العمر : 25
    الموقع : شبرا الخيمه

    رد: موقف يحدد شخصيتك؟؟

    مُساهمة من طرف هدير في الثلاثاء أغسطس 11, 2009 9:52 pm

    انا جيت تانى
    مقدرتش مدخلش تانى
    avatar
    عبدو281
    حقوقى نشيط
    حقوقى نشيط

    عدد المساهمات : 361
    تاريخ التسجيل : 04/08/2009

    رد: موقف يحدد شخصيتك؟؟

    مُساهمة من طرف عبدو281 في الثلاثاء أغسطس 11, 2009 9:53 pm

    احلى مساء نورتى المنتدى يا ديروووووووووووووو
    avatar
    Ayouj
    حقوقى مجتهد
    حقوقى مجتهد

    عدد المساهمات : 247
    تاريخ التسجيل : 05/08/2009
    العمر : 30
    الموقع : بنها

    رد: موقف يحدد شخصيتك؟؟

    مُساهمة من طرف Ayouj في الثلاثاء أغسطس 11, 2009 9:58 pm

    بس بقى خلاص بطلو دلع فيها
    دى من الاعداء يارجالة
    وقت الحرب ابتدا


    ازيك ياهدير منورة المنتدى ياجميل Shocked
    avatar
    هدير
    حقوقى مجتهد
    حقوقى مجتهد

    عدد المساهمات : 224
    تاريخ التسجيل : 07/08/2009
    العمر : 25
    الموقع : شبرا الخيمه

    رد: موقف يحدد شخصيتك؟؟

    مُساهمة من طرف هدير في الثلاثاء أغسطس 11, 2009 10:01 pm

    ههههههههههههههههههه
    الحمد الله
    انت الى منور والله
    انت لسه محرمتش
    انا مش قولتلك خاف على نفسك
    avatar
    Ayouj
    حقوقى مجتهد
    حقوقى مجتهد

    عدد المساهمات : 247
    تاريخ التسجيل : 05/08/2009
    العمر : 30
    الموقع : بنها

    رد: موقف يحدد شخصيتك؟؟

    مُساهمة من طرف Ayouj في الثلاثاء أغسطس 11, 2009 10:04 pm

    لا انا مبخافش انا شجاع
    انا جامد جدا على فكرة









    ايه ياشباب انتو مش هنا ولا ايه اوعو تقولولى انى لوحدى هنا rabbit
    avatar
    ادهم صبرى
    حقوقى متميز
    حقوقى متميز

    عدد المساهمات : 743
    تاريخ التسجيل : 01/05/2009
    العمر : 37
    الموقع : كل الدنيا

    رد: موقف يحدد شخصيتك؟؟

    مُساهمة من طرف ادهم صبرى في الثلاثاء أغسطس 11, 2009 10:04 pm

    مين ده اللى يخاف

    اهو طلعلكو بعد ما خلص على السمكة

    والقمر سابتك لوحدك وانسحبت هى وساسو وبقيتى لوحدك يا هدييييييييييييييييييير

    يا بنتى الفرصة لسه قدامك انضمى لينا وسيبك من البنانيت دول
    avatar
    عبدو281
    حقوقى نشيط
    حقوقى نشيط

    عدد المساهمات : 361
    تاريخ التسجيل : 04/08/2009

    رد: موقف يحدد شخصيتك؟؟

    مُساهمة من طرف عبدو281 في الثلاثاء أغسطس 11, 2009 10:06 pm

    Twisted Evil هطلعلهم الوش الخشب اهه
    avatar
    Ayouj
    حقوقى مجتهد
    حقوقى مجتهد

    عدد المساهمات : 247
    تاريخ التسجيل : 05/08/2009
    العمر : 30
    الموقع : بنها

    رد: موقف يحدد شخصيتك؟؟

    مُساهمة من طرف Ayouj في الثلاثاء أغسطس 11, 2009 10:06 pm

    ااااااااااااااااه
    جالكو الذى لا يرحم
    سكة انتو كدة
    Basketball
    avatar
    هدير
    حقوقى مجتهد
    حقوقى مجتهد

    عدد المساهمات : 224
    تاريخ التسجيل : 07/08/2009
    العمر : 25
    الموقع : شبرا الخيمه

    رد: موقف يحدد شخصيتك؟؟

    مُساهمة من طرف هدير في الثلاثاء أغسطس 11, 2009 10:06 pm

    ههههههههههههههههههههه
    ازيك يا استاذ ادهم
    انتوا بتحلموا
    avatar
    ادهم صبرى
    حقوقى متميز
    حقوقى متميز

    عدد المساهمات : 743
    تاريخ التسجيل : 01/05/2009
    العمر : 37
    الموقع : كل الدنيا

    رد: موقف يحدد شخصيتك؟؟

    مُساهمة من طرف ادهم صبرى في الثلاثاء أغسطس 11, 2009 10:08 pm

    هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

    ارحمى نفسك يا وانسحبى احسن

    الرجالة ده بتاكل الزلط

    وانت يا عمور فينك يا عم من المسابقات هو السؤال صعب عليك ولا ايه
    avatar
    ادهم صبرى
    حقوقى متميز
    حقوقى متميز

    عدد المساهمات : 743
    تاريخ التسجيل : 01/05/2009
    العمر : 37
    الموقع : كل الدنيا

    رد: موقف يحدد شخصيتك؟؟

    مُساهمة من طرف ادهم صبرى في الثلاثاء أغسطس 11, 2009 10:09 pm

    خلاص نجهز الجيوش بقى وامرنا لله
    avatar
    Ayouj
    حقوقى مجتهد
    حقوقى مجتهد

    عدد المساهمات : 247
    تاريخ التسجيل : 05/08/2009
    العمر : 30
    الموقع : بنها

    رد: موقف يحدد شخصيتك؟؟

    مُساهمة من طرف Ayouj في الثلاثاء أغسطس 11, 2009 10:10 pm

    والله بحاول افتكر من الصبح اسمه Sad

    هو بالنسبة لموضوع الزلط ده لازم ناكله ولا ايه ؟
    avatar
    ادهم صبرى
    حقوقى متميز
    حقوقى متميز

    عدد المساهمات : 743
    تاريخ التسجيل : 01/05/2009
    العمر : 37
    الموقع : كل الدنيا

    رد: موقف يحدد شخصيتك؟؟

    مُساهمة من طرف ادهم صبرى في الثلاثاء أغسطس 11, 2009 10:11 pm

    Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad الجنود المرووشين

    affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid الجنود العفاريت

    lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! الجنود اللولين
    avatar
    ادهم صبرى
    حقوقى متميز
    حقوقى متميز

    عدد المساهمات : 743
    تاريخ التسجيل : 01/05/2009
    العمر : 37
    الموقع : كل الدنيا

    رد: موقف يحدد شخصيتك؟؟

    مُساهمة من طرف ادهم صبرى في الثلاثاء أغسطس 11, 2009 10:13 pm

    هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه


    بينها انسحبت يا رجالة ...

    هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
    avatar
    Ayouj
    حقوقى مجتهد
    حقوقى مجتهد

    عدد المساهمات : 247
    تاريخ التسجيل : 05/08/2009
    العمر : 30
    الموقع : بنها

    رد: موقف يحدد شخصيتك؟؟

    مُساهمة من طرف Ayouj في الثلاثاء أغسطس 11, 2009 10:14 pm

    هههههههههههههههههههههههه
    انتصرنا انتصرنا
    الله اكبر الله اكبر





    بردهSad
    avatar
    ادهم صبرى
    حقوقى متميز
    حقوقى متميز

    عدد المساهمات : 743
    تاريخ التسجيل : 01/05/2009
    العمر : 37
    الموقع : كل الدنيا

    رد: موقف يحدد شخصيتك؟؟

    مُساهمة من طرف ادهم صبرى في الثلاثاء أغسطس 11, 2009 10:15 pm

    الحقوا يا رجالة خدوا المواقع بتاعتكو

    ده ما اتسحبتش ده راحت اتصلت بقمر وهى بتبكى يا عينى وتقولها الحقينى يا قمر

    اللى بياكلو الزلط اهم
    avatar
    Ayouj
    حقوقى مجتهد
    حقوقى مجتهد

    عدد المساهمات : 247
    تاريخ التسجيل : 05/08/2009
    العمر : 30
    الموقع : بنها

    رد: موقف يحدد شخصيتك؟؟

    مُساهمة من طرف Ayouj في الثلاثاء أغسطس 11, 2009 10:15 pm

    سكة احنا كدة affraid
    avatar
    ادهم صبرى
    حقوقى متميز
    حقوقى متميز

    عدد المساهمات : 743
    تاريخ التسجيل : 01/05/2009
    العمر : 37
    الموقع : كل الدنيا

    رد: موقف يحدد شخصيتك؟؟

    مُساهمة من طرف ادهم صبرى في الثلاثاء أغسطس 11, 2009 10:17 pm

    اوعى تجولها يا واد عمى احسن ابندجك

    يعنى ايه جمر ولا شمس ولا ساسوووووووووووووووووووووووووووووووووووووو

    البندجة يا ولد
    avatar
    هدير
    حقوقى مجتهد
    حقوقى مجتهد

    عدد المساهمات : 224
    تاريخ التسجيل : 07/08/2009
    العمر : 25
    الموقع : شبرا الخيمه

    رد: موقف يحدد شخصيتك؟؟

    مُساهمة من طرف هدير في الثلاثاء أغسطس 11, 2009 10:21 pm

    انسحبنا ايه يا عم ده
    انا كنت بتعشا بس
    انت عارف الحرب بقا وكده
    هههههههههههههههههههههه
    لزم التغذيه
    ههههههههههههههههههههه
    Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
    avatar
    Ayouj
    حقوقى مجتهد
    حقوقى مجتهد

    عدد المساهمات : 247
    تاريخ التسجيل : 05/08/2009
    العمر : 30
    الموقع : بنها

    رد: موقف يحدد شخصيتك؟؟

    مُساهمة من طرف Ayouj في الثلاثاء أغسطس 11, 2009 10:24 pm

    يانهار اسود دى بتتعشى وهى عندها حرب
    يالهوى قومى يابت عندك حرب الصبح وكدة
    قلبها ميت اوى
    ده مش بعيد تكون بتاكل الواد احمد صاحبى انا مشفتوش انهاردة
    بالسلامة يا احمد ياحبيبى
    انت جميلة ابو حريد انت جيفارا
    انت اللى هتغنى يامنعم


    ياجماعة حد يعالجنى طيب انا معرفش ايه اللى بيدخلنى على الافلام كدة Rolling Eyes
    avatar
    ادهم صبرى
    حقوقى متميز
    حقوقى متميز

    عدد المساهمات : 743
    تاريخ التسجيل : 01/05/2009
    العمر : 37
    الموقع : كل الدنيا

    رد: موقف يحدد شخصيتك؟؟

    مُساهمة من طرف ادهم صبرى في الثلاثاء أغسطس 11, 2009 10:26 pm

    هيه قمر خايفة ولا ايه

    هههههههههههههههههههههههههههههههه

    مش بقولك قمر وساسو ادولك سكة السلامة
    avatar
    ادهم صبرى
    حقوقى متميز
    حقوقى متميز

    عدد المساهمات : 743
    تاريخ التسجيل : 01/05/2009
    العمر : 37
    الموقع : كل الدنيا

    رد: موقف يحدد شخصيتك؟؟

    مُساهمة من طرف ادهم صبرى في الثلاثاء أغسطس 11, 2009 10:27 pm

    الله يرحمك يا احمد يا صاحب عمرو كنت راجل طيب والله

    مش حرام يا هدير تاكلى احمد انتى معندكيش اخوات بلستك


    اهئ اهئ اهئ اهئ اهئ اهئ

    يا حبيبى يا احمد
    avatar
    هدير
    حقوقى مجتهد
    حقوقى مجتهد

    عدد المساهمات : 224
    تاريخ التسجيل : 07/08/2009
    العمر : 25
    الموقع : شبرا الخيمه

    رد: موقف يحدد شخصيتك؟؟

    مُساهمة من طرف هدير في الثلاثاء أغسطس 11, 2009 11:30 pm

    ههههههههههههههههههههه
    عقبال الباقى
    ههههههههههههههههههه
    لاء عندى اخوات حديد
    مش بلستك
    هههههههههههههههههه
    avatar
    ZoOoM
    حقوقى مبتدئ
    حقوقى مبتدئ

    عدد المساهمات : 127
    تاريخ التسجيل : 07/08/2009
    العمر : 26
    الموقع : بنها العسل

    رد: موقف يحدد شخصيتك؟؟

    مُساهمة من طرف ZoOoM في الأربعاء أغسطس 12, 2009 12:05 am

    اية يا جدعان مين ايلى أكل مين
    مساء الخير الاول عليكم
    احنا جامدين جدا اة
    خصوصا لما بقى استاذ ادهم معانا
    وانتا يا عمرو تعرف انى بتاكل بردة
    avatar
    هدير
    حقوقى مجتهد
    حقوقى مجتهد

    عدد المساهمات : 224
    تاريخ التسجيل : 07/08/2009
    العمر : 25
    الموقع : شبرا الخيمه

    رد: موقف يحدد شخصيتك؟؟

    مُساهمة من طرف هدير في الأربعاء أغسطس 12, 2009 12:29 am

    اهو رجعت صحبكوا تانى اهو
    عشان متعيطوش بس
    وكل واحد يخليى باله من نفسه
    ههههههههههههههههههههههه
    avatar
    Mahamed Fahim
    حقوقى متميز
    حقوقى متميز

    عدد المساهمات : 629
    تاريخ التسجيل : 29/07/2009
    العمر : 28
    الموقع : قها-قليوبية

    رد: موقف يحدد شخصيتك؟؟

    مُساهمة من طرف Mahamed Fahim في الأربعاء أغسطس 12, 2009 12:51 am

    مساء الخير جميعا
    avatar
    هدير
    حقوقى مجتهد
    حقوقى مجتهد

    عدد المساهمات : 224
    تاريخ التسجيل : 07/08/2009
    العمر : 25
    الموقع : شبرا الخيمه

    رد: موقف يحدد شخصيتك؟؟

    مُساهمة من طرف هدير في الأربعاء أغسطس 12, 2009 12:55 am

    مساء النور
    avatar
    Mahamed Fahim
    حقوقى متميز
    حقوقى متميز

    عدد المساهمات : 629
    تاريخ التسجيل : 29/07/2009
    العمر : 28
    الموقع : قها-قليوبية

    رد: موقف يحدد شخصيتك؟؟

    مُساهمة من طرف Mahamed Fahim في الأربعاء أغسطس 12, 2009 1:03 am

    مساء الخير يا عسل
    ايةة اخبارك
    avatar
    هدير
    حقوقى مجتهد
    حقوقى مجتهد

    عدد المساهمات : 224
    تاريخ التسجيل : 07/08/2009
    العمر : 25
    الموقع : شبرا الخيمه

    رد: موقف يحدد شخصيتك؟؟

    مُساهمة من طرف هدير في الأربعاء أغسطس 12, 2009 1:06 am

    تمام الحمد الله
    ايه اخبارك
    avatar
    هدير
    حقوقى مجتهد
    حقوقى مجتهد

    عدد المساهمات : 224
    تاريخ التسجيل : 07/08/2009
    العمر : 25
    الموقع : شبرا الخيمه

    رد: موقف يحدد شخصيتك؟؟

    مُساهمة من طرف هدير في الأربعاء أغسطس 12, 2009 1:07 am

    منورن المنتدى
    avatar
    Mahamed Fahim
    حقوقى متميز
    حقوقى متميز

    عدد المساهمات : 629
    تاريخ التسجيل : 29/07/2009
    العمر : 28
    الموقع : قها-قليوبية

    رد: موقف يحدد شخصيتك؟؟

    مُساهمة من طرف Mahamed Fahim في الأربعاء أغسطس 12, 2009 1:13 am

    والله منور بيكي انتي و بست الكل مها
    avatar
    kalbaz
    حقوقى مبتدئ
    حقوقى مبتدئ

    عدد المساهمات : 105
    تاريخ التسجيل : 16/07/2009

    رد: موقف يحدد شخصيتك؟؟

    مُساهمة من طرف kalbaz في الجمعة أغسطس 14, 2009 4:43 pm

    مساء الفل على احلى صحبة فى احلى منتدى

    انا جيت متأخر

    ولقيت حرب وجيش وتحالف

    انا مع الرجالة اولا

    وعلى رأى المثل

    (قاعدة الراجل بميت ست )

    ولا اية يا رجالة
    avatar
    Mahamed Fahim
    حقوقى متميز
    حقوقى متميز

    عدد المساهمات : 629
    تاريخ التسجيل : 29/07/2009
    العمر : 28
    الموقع : قها-قليوبية

    رد: موقف يحدد شخصيتك؟؟

    مُساهمة من طرف Mahamed Fahim في السبت أغسطس 15, 2009 1:48 am

    يا جماعة انا اسف مش هاقدر افتح لمدة اسبوع انا زعلان
    اصلي نازل الغردقة
    avatar
    قمرالمنتدى
    الملكه
    الملكه

    عدد المساهمات : 2489
    تاريخ التسجيل : 26/07/2009
    العمر : 26
    الموقع : بيتنا

    رد: موقف يحدد شخصيتك؟؟

    مُساهمة من طرف قمرالمنتدى في الأحد أغسطس 16, 2009 4:09 am

    يابختك
    ماتخدنى معاك
    avatar
    sasoo
    حقوقى مبتدئ
    حقوقى مبتدئ

    عدد المساهمات : 135
    تاريخ التسجيل : 04/08/2009
    العمر : 24

    رد: موقف يحدد شخصيتك؟؟

    مُساهمة من طرف sasoo في الأحد أغسطس 16, 2009 5:11 am

    انا بس كنت مشغوله حبيتين يا استاذ ادهم بس انا رجعتلكم
    وانا وانتوا والحرب ادامنا لسه
    ده انتوا لسه متعرفوناش
    ده احنا صعيدا

      الوقت/التاريخ الآن هو السبت سبتمبر 23, 2017 2:23 am