كليه الحقوق جامعة بنها

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
كليه الحقوق جامعة بنها

كل ما يخص كليه الحقوق جامعه بنها (الدراسه & الامتحانات & والنتائج )

3 مشترك

هاااااااااام جدا فرصة عمل جديدة ومربحة باقل جهد ووقت ادخل مش هتندم

dramiy2009
    dramiy2009
    حقوقى جديد
    حقوقى جديد

هاااااااااام جدا فرصة عمل جديدة ومربحة باقل جهد ووقت ادخل مش هتندم Empty هاااااااااام جدا فرصة عمل جديدة ومربحة باقل جهد ووقت ادخل مش هتندم

مُساهمة من طرف dramiy2009 الخميس أكتوبر 08, 2009 11:35 am

هاااااااااام جدا فرصة عمل جديدة ومربحة باقل جهد ووقت ادخل مش هتندم Icon_cheers هاااااااااام جدا فرصة عمل جديدة ومربحة باقل جهد ووقت ادخل مش هتندم Icon_cheers هاااااااااام جدا فرصة عمل جديدة ومربحة باقل جهد ووقت ادخل مش هتندم Icon_cheers هاااااااااام جدا فرصة عمل جديدة ومربحة باقل جهد ووقت ادخل مش هتندم Icon_cheers هاااااااااام جدا فرصة عمل جديدة ومربحة باقل جهد ووقت ادخل مش هتندم Icon_cheers هاااااااااام جدا فرصة عمل جديدة ومربحة باقل جهد ووقت ادخل مش هتندم Icon_cheers هاااااااااام جدا فرصة عمل جديدة ومربحة باقل جهد ووقت ادخل مش هتندم Icon_cheers هاااااااااام جدا فرصة عمل جديدة ومربحة باقل جهد ووقت ادخل مش هتندم Icon_cheers هاااااااااام جدا فرصة عمل جديدة ومربحة باقل جهد ووقت ادخل مش هتندم Icon_cheers
    ألحق فرصه الانضمام لأكبر شركات عالميه موجوده بمصر وهى شركه تيانشى (tiens) ومش مطلوب اى خبرات والشروط بسيطه جدا وده لفتره بسيطة والحق الفرصه .
    هاااااااااام جدا فرصة عمل جديدة ومربحة باقل جهد ووقت ادخل مش هتندم Lol هاااااااااام جدا فرصة عمل جديدة ومربحة باقل جهد ووقت ادخل مش هتندم Lol هاااااااااام جدا فرصة عمل جديدة ومربحة باقل جهد ووقت ادخل مش هتندم Lol
    لو محتاج تستفسر عن اى حاجة انا فى الخدمة انا الان عضوة دولية ومحاضرة داخل الشركة وفى حفلة ستقام يوم الاحد القادم بتاريخ
    11/10/2009 فى نادى الرىفى بنها الساعة الخامسة عصرا تعالى مش هتخسر اى حاجة فى مفاجئات كتير وعروض كتير انت الكسبان

مع تحياتى
    د/ ايمى

El Romantic
    El Romantic
    حقوقى جديد
    حقوقى جديد

هاااااااااام جدا فرصة عمل جديدة ومربحة باقل جهد ووقت ادخل مش هتندم Empty رد: هاااااااااام جدا فرصة عمل جديدة ومربحة باقل جهد ووقت ادخل مش هتندم

مُساهمة من طرف El Romantic الثلاثاء أكتوبر 20, 2009 5:44 am

بجد طب متشوفى فرصة لاخوكى انا مش بردة زى اخوكى
    بصى يا ستى انا كنت شغال مصمم فى شركة اعلانات محترمة وكبيرة
    بس لوجود خلاف مع ابنة صاحب العمل لم اكمل فلو فية فرصة بجد
    انا دايس معاكى فيها ممكن اعرف اتواصل مع حضرتك ازاى
    معاكى الرومانتيك الباحث على شغل من زماااااااااااااااااااااااااااااااااااااان
    وشكرا بجد لاهتمامك بالشبااااااااااااب العاطل
    ومرسى ليكى
    الفارس العربي
    الفارس العربي
    حقوقى مبتدئ
    حقوقى مبتدئ

هاااااااااام جدا فرصة عمل جديدة ومربحة باقل جهد ووقت ادخل مش هتندم Empty رد: هاااااااااام جدا فرصة عمل جديدة ومربحة باقل جهد ووقت ادخل مش هتندم

مُساهمة من طرف الفارس العربي الأربعاء فبراير 03, 2010 6:28 pm

يادكتورة ايمى هل ماذالت الفرصة موجودة او اي فرصة اخرى

الوقت/التاريخ الآن هو الجمعة أبريل 26, 2024 10:59 am